بسمة بوسيل تطرح أغنية جديدة لها بعنوان جراج عمومي.. تعرف على كلماتها

تحيا مصر 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

طرحت المطربة بسمة بوسيل أغنية جديدة لها بعنوان جراج عمومي، وذلك عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب.

بسمة بوسيل تطرح أغنية جراج عمومي

وجاءت أغنية جراج عمومي التي يرصد تفاصيلها موقع تحيا مصر من كلمات مصطفى حسن، ألحان كريم عاشور، توزيع أماديو، وتقول كلماتها: انت قوم وانتي قومي كله بره قلبي ياللا قلبي مش جراج عممومي، ولا عايزه احب ولا اتحب سيبوني ارتاح انا كل من هب ودب شبعني جراح قلبي م الحظة ديا خلاص مغلق للاصلاح، قوم وانتي قومي كله بره قلبي ياللا قلبي مش جراج عمومي، قدمت السبت والاحد وباقي الاسبوع عشرتكم والله بجد افشل مشروع قلبي ياعيني جالكوا سليم رجع موجوع، قوم وانتي قومي كله بره قلبي ياللا قلبي مش جراج عمومي، كل اللي ما بينا اتبخر ومش موجود انا يمكن فوقت متأخر عن، المفرووض مش عايزه اشوف وشكوا ياللا من غير مطرود.

672.jpg
بسمة بوسيل 

تامر حسني يشيد بـ بسمة بوسيل

وسبق وأن أشاد الفنان تامر حسني بـ أغنية طليقته بسمة بوسيل الجديدة التي تحمل اسم قال في حقي، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

حيث أعاد تامر حسني نشر مقطع قصير من الأغنية في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر من خلال خاصية استوري، وعلق عليه قائلًا: "أغنية حلوة أوي أوي يا بسوم، ربنا يوفقك واختيار فعلا راقي".

بسمة بوسيل تكشف عن وصيتها لابنتها في برنامج ع المسرح

وعلى صعيد آخر كانت قد كشفت بسمة بوسيل عن وصيتها لابنتها في برنامج ع المسرح والذي يُعرض عبر شاشة قناة الحياة ويرصده موقع تحيا مصر وصرحت بعدم رغبتها في زواج ابنتها من شخص مشهور وأنها لن تقبل بذلك مهما حدث حيث قالت: "أنا مش عايزاها تتجوز واحد مشهور، ممكن تلاقي حد كويس أوي لكن لو هو مشهور دا يضيع كل حاجة والشهرة ساعات بتبقي لعنة.. ولازم يبقى مؤمن وقريب من ربنا عشان يراعي ويتقي ربنا فيها، ولو جه واحد مؤمن وقريب من ربنا بس مشهور هرفض وهقف قدام الجوازة".

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق